Ce e un Blog?

Posted by Dennis under
Multi au scris despre “Ce e un Blog?”, pentru ca sint un blogger in dezvoltare, si a fi un blogger inseamna ati expune gindurile, opinia personala, sfaturile, publicului ce navigheaza zi de zi pe net [iata ca am spus ce e un blogger] Blogul pentru mine la inceput a fost vazut ca o sursa de castig, atunci cand eram doar un surfer pe net, tot asa primind niste sfaturi pe care nu se merita nici macar a fi citite sau ascultate, sfaturi pe care eu le-am inghitit cu usurinta, de prin luna noiembrie a anului trecut ma chinui singur, iata c-am ajuns sa inteleg cu adevarat ce e un Blog o sursa de venit nu vreau sa incurajez pe nimeni in treaba asta. Sau poate ca dupa atata timp scopul, ideea s-a schimbat total pentru ca acum m-am schimbat total fata de aceea vreme in care vroiam bani cu caruta peste noapte din blog.


Dupa cum ziceam scopurile bloggerilor variaza total de la jurnale personale [frecvent printre vedete], si pina la arme publicitare pentru cei care au nevoie de faima, [programe media, campanii politice, companii comerciale] . Desi bloggeri pot avea o sursa importanta de venituri din bloguri, am zis bloggerii, bloggerii sint dupa mine 30% din toti administratorii de bloguri, restul nu sint interactivi. Si asta se vede prin comentarii, desigur acelea care nu-i convin adminului le da-n cos, pentru ca are dreptul ca administrator al blogului de a le sterge. Expunerea unui comentariu asupra unui articol scris de un blogger reflecta mult calitatile sale [ale bloggerului].
Si apropos nu oricine poate fi blogger. Iti trebuie calitati, ascunse poate. Cei care revin pe un blog respectiv formeaza comunitatea acestui blog, impreuna cu autorii blogurilor ei formeaza blogosfera. Blogurile sint evenimente ale fenomenului Web 2.0. sursa