Recent am gasit un hack pentru Blogger, ceva ce place si e util unui blog. Acest widget e intalnit pe platforma Wordpress. Sa nu palavragesc aiurea iata despre ce e vorba: Insereaza numarul paginilor sub articole [postari]. sau altfel spus numeroteaza-le. Exemplu vedeti aici [blogul meu] .  Arata frumos.
   Iata pasii pentru realizarea acestui hack:
             1.Te loghezi in contul tau draft.Blogger -> Aspect.
             2.Adaugati un obiect gadget. de tip HTML/JavaScript .
             3.Ia codul de mai jos, si insereazal in textul HMTL.

          4. Si ultimul pas e mutarea lui sub articole. vezi in imaginea de alaturi.
        Acum salveaza sablonul, si gata. Done. Sper ca ti-a placut .
               Pentru setarea nr. de articole afisate intr-o pagina, cauta urmatoarea [ poti folosi ctrl + F in FireFox pentru a cauta ceva ]     
                     var pageCount = 5;  
Tu pune de fapt, atitea cat ai pe prima pagina.
 

5 comentarii:

On 18 ianuarie 2009 la 18:12 , Lady M spunea...

Nu merge
Nu merge deloc
am intrat si in alta parte si am introdus coduri in "edit html" si nu-mi place
Vezi: http:ladymikycraciun.blogspot.com

 
On 30 ianuarie 2009 la 13:06 , Leo spunea...

la mine nu merge vrajeala :-/

 
On 31 ianuarie 2009 la 04:08 , Dennis spunea...

am observat si eu, vad cum sa remediez treaba

 
On 10 februarie 2009 la 13:06 , Ionut spunea...

nu merge omule!

 
On 23 noiembrie 2013 la 05:19 , Unknown spunea...

its cool dude thanks
:)