In imaginea alaturata avem un favicon, asta pentru a sti ce este un favicon. Este faviconul default de la Blogger . Pentru a-l schimba, ai nevoie de o imagine de marimea 16*16, sau eventual de o imagine personalizata . Nu e nevoie sa fii mare expert in photoshop. Iti recomand Favicon Generator pentru a crea un favicon. Pana acolo mai e putin. Urmeaza pasii pentru a instala un nou favicon pe blogger .

1. Mergi la draft.Blogger.com -->>Aspect-->>Editati HTML .

2. Gaseste linia urmatoare in Codul HTML a blogului. Ctrl+C (Copy) . Pentru Cautare foloseste Ctrl+F. Si Paste in caseta ce apare .


3. Sub aceasta linie adauga urmatorul cod. Atentie ! nu modifica nimic, decat http://favicon.gif cu adresa faviconului tau, depinde unde ai incarcat faviconul iti recomand Google Pages, si ce tip de imagine e.


Asa arata la mine codul pentru Favicon.


Faviconul meu


4. Acum Salvati Sablon . vezi cum e, daca ai ceva probleme spune.

12 comentarii:

On 1 decembrie 2008 la 01:36 , cineman spunea...

Şablonul dvs. nu poate fi analizat, deoarece nu este bine format. Vă rugăm să vă asiguraţi că toate elementele XML sunt închise cum trebuie.
Mesaj de eroare XML: Element type "link" must be followed by either attribute specifications, ">" or "/>".

Desi am urmat pasii si mi-a rezultat :link href='http://i85.photobucket.com/albums/k42/dangl_2006/diverse/danglblog/favicon.gif'rel='shortcut

icon'type='image/gif'/

Nu reusesc sa instalez faviconul, de ce ?

 
On 3 decembrie 2008 la 12:39 , Dennis spunea...

asigura-te ca este exact sub title. codul care este indicat mai sus

 
On 8 ianuarie 2009 la 09:04 , lightgale spunea...

Google pages nu mai merge... am uploadat un gif pe undeva prin blog, dar nu mi-l afișează... chiar dacă nu m-a avertizat de vreo eroare. ai vreo idee? merci

 
On 8 ianuarie 2009 la 10:12 , amlethus spunea...

... nu mi-l afișeaza ca favicon am vrut să zic...
am mai încercat și varianta cealaltă prezentată pe blog mai demult... n-am reușit...

 
On 10 ianuarie 2009 la 01:45 , Leo spunea...

am facut si eu merge ok =;

 
On 10 ianuarie 2009 la 22:23 , amlethus spunea...

ok, am reușit până la urmă, dar am mai adăugat un pic de cod, dupa cel cu legatura la .ico: type='image/vnd.microsoft.icon/'>

 
On 15 ianuarie 2009 la 17:35 , Anonim spunea...

nu inteleg nimic

 
On 16 ianuarie 2009 la 04:11 , Dumittru spunea...

Supre postarea,dar unde ca sunt si altii care o copie,din pacate...

 
On 4 februarie 2009 la 13:29 , cinevanecelebru spunea...

si daca nu avem cont pe google pages?

 
On 5 februarie 2009 la 08:14 , Dennis spunea...

Daca nu ai, fa-ti sau foloseste Photobucket .

 
On 29 decembrie 2010 la 14:02 , LIL.LU BIJOUX spunea...

Am reusit si eu ! :) Multumesc !

 
On 1 februarie 2012 la 04:33 , Tutoriale Photoshop spunea...

Multumesc, nu este greu de adaugat. Poti sa adaugi fivicon-uri si in format .jpg, .png, nu neaparat .gif.