Pentru inregistrare daca totul e nice si in regula iti ia vreo 5 min. sa introduci datele tale . Partea care ia timp e acceptarea in clasament si activarea sa in unele clasamente. Altele precum histats.com iti dau date direct ce-ai introdus scriptul pe blog. Sint o multime de situri ce ofera statistici in timp real, mai autohtone trafic.ro sau top20.md . Sau Stats from Google in 2 cuvintele Google Analytics.

Nu se merita mare desfasurare de articol. Mergeti pe siturile indicate mai sus and click pe Inscriere sau Inregistrare . Depinde pentru trafic.ro folositi acest link, pentru top20.md folositi acest link . Restul va merge de la sine, oricum daca ceva nu e in regula, anunta-ma.

P.S. Nu te astepta sa ai cu sutele vizitatori daca de-abia ai intrat in lumea buna a blogului.
P.P.S pentru a scrie un articol aici contacteaza-ne la admin@densublog.net cu cererea ta de a scrie pe Blogger Hack.

16 comentarii:

On 4 decembrie 2008 la 08:58 , Raluca Nicula spunea...

Tocmai mi-am schimbat template-ul la blog si nu mai gasesc cum sa editez pagina. deci nu stiu cum sa-l mai schimb acum, ca nu-mi mai place. pur si simplu nu mai pot sa-mi coordonez pagina. Heeelp, plss!!!

 
On 5 decembrie 2008 la 12:22 , Dennis spunea...

Rakuca, mergi pe blogger.com introdu datele tale si intra in cont. Apoi ai Tabloul de bord->>Aspect si cam asta ar fi.

 
On 10 decembrie 2008 la 22:25 , Anonim spunea...

Am o mare problema, am intrat pe site-ul cu commenturi care l-ai prezentat tu aici si mi-am inscris blogul, dar cand am introdus noul cod sa configurez comenturile mi-a dat eroare iar acum nu mai merge sa primesc nici un comment pe blog

http//:cochete.tk

Ce se intampla?

 
On 12 decembrie 2008 la 05:53 , Dennis spunea...

Ti-a dat eroarea ca nu se poate configura acea tema ? Mai pe larg

 
On 12 decembrie 2008 la 22:43 , Dumittru spunea...

Mai operatorule,sa stii cai mai normal blogu cu acesti fulgi!!!
WWW.dumixblog.blogspot.com uite si la mine

 
On 13 decembrie 2008 la 10:21 , Dennis spunea...

dumitru mesajele de mai sus numim noi spam. Si se sanctioneaza, pentru ca e totalmente offtopic. Si contine URL tau. Scuze dar asta e ...

 
On 17 decembrie 2008 la 23:46 , Anonim spunea...

dc nu pot introduce comentarii pe blogul meu? http://cochete.tk

 
On 17 decembrie 2008 la 23:49 , Anonim spunea...

M-am inregiostrat la disqus urmand pasii tai si cand am incercat sa introduc pe pagina mea noua configurare mi-a dat eroare dar totodata nu am ami putut primi comentarii. http://cochete.tk

HHELPPPP

 
On 4 ianuarie 2009 la 08:19 , Anonim spunea...

Interesant Blog...cum ai facut sa ninga pe blog tau...(Script) ???

 
On 5 ianuarie 2009 la 12:08 , Dennis spunea...

@TiSport: Yep, vrei si tu ?

 
On 6 ianuarie 2009 la 12:43 , Anonim spunea...

da

 
On 6 ianuarie 2009 la 13:28 , Anonim spunea...

http://www.bloggerbuster.com/2008/12/simple-snow-effect-widget-for-blogger.html <--vezi

 
On 10 ianuarie 2009 la 03:18 , Anonim spunea...

ee mai misto ninsoarea mea:>

 
On 23 ianuarie 2009 la 09:39 , Anonim spunea...

Salut, te astept si pe tine sa intrii in concursul meu care are ca premiu o Placa Video de 1gb in valoare de 450RON!
Link: http://liviu95.com/2009/01/14/concurs-jucati-va-si-voi-gta-iv-14-31-ianuarie/

:)

 
On 21 noiembrie 2011 la 03:21 , Anonim spunea...

Ar fi o idee buna sa aflu statisticele blogului meu pe tema pariuri sportive live. Cred ca am rezultate bune, lumea pariurilor este intotdeauna cu un pas inainte.

 
On 27 martie 2012 la 12:21 , Ovidiu spunea...

De bun timp incercam sa gasesc statisticele propriului blog. E o informatie necesara pentru a tine totul legat de pariuri online la un top update.